Η εργασία αυτή μπορεί να γίνει σε δύο ταχύτητες.
1. Για τους μαθητές που θέλουν να δουλέψουν με χαλαρούς ρυθμούς: Σκεφτείτε και γράψτε τι θα μπορούσαν να λένε τα πρόσωπα της ιστορίας.
2.Για τους μαθητές που θέλουν να εργαστούν με πιο απαιτητικούς ρυθμούς: Εμπνευστείτε από το κόμικ και δημιουργήστε μια ιστορία που θα αφηγηθείτε γραπτά.
Και στις δύο περιπτώσεις, πρέπει να δουλέψετε με βάση τα εξής ερωτήματα:
1. Για τους μαθητές που θέλουν να δουλέψουν με χαλαρούς ρυθμούς: Σκεφτείτε και γράψτε τι θα μπορούσαν να λένε τα πρόσωπα της ιστορίας.
2.Για τους μαθητές που θέλουν να εργαστούν με πιο απαιτητικούς ρυθμούς: Εμπνευστείτε από το κόμικ και δημιουργήστε μια ιστορία που θα αφηγηθείτε γραπτά.
Και στις δύο περιπτώσεις, πρέπει να δουλέψετε με βάση τα εξής ερωτήματα:
- 1. Ποια τα πρόσωπα της ιστορίας; Ποια η σχέση μεταξύ τους;
- Πώς θα αρχίσετε; (Τι έγινε στην αρχή;)
- Τι τέλος θα δώσετε; (Πώς τελειώνει η ιστορία;)
- 2. Τι μορφή θα έχει η ιστορία σας; ( π.χ. διάλογος, αφήγηση στο χτες ή στο τώρα).
- Ποια τα πρόσωπα της ιστορίας; Ποια η σχέση μεταξύ τους;
- Πώς θα αρχίσετε; (Τι έγινε στην αρχή;)
- Τι τέλος θα δώσετε; (Πώς τελειώνει η ιστορία;)
- Θα είναι μια αφήγηση σε α πρόσωπο; Σε γ πρόσωπο;
Εδώ θα βρείτε το αρχείο http://users.sch.gr/agkrimpa/comicstory.doc
Και παρακάτω την εικόνα.
Εαν επιθυμείτε να αξιολογηθείτε, πληκτρολογήστε στα σχόλια το email σας που θα είναι ορατό μόνο σε εμένα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου